söndag 26 september 2010

Don't push it

Aloha!
Gårdagens festande pågick långt in på småtimmarna. Tokfullt överallt, och är det lönehelg måste alla givetvis dricka ikapp för förlorade alkoholtimmar. Valsade in på Push för första gången och diggade faktiskt arrangemanget. Något att anmärka är väl dansgolvet som var för litet. Jag är inget fan av att dansa på soffor eller stolar (på baren är ok :P) där folk faktiskt ska sitta senare. Vad är det för barnfasoner? Det spelar ingen roll hur många flaskor "det-går-bra-nu" dem beställer in, vore jag chef skulle alla dårar kastas ut med huvudet före och få sig en omgång av välbehövd dagisvett. Nåja, sällskapet var trevligt och inkluderas alltid av Syster haha. Jajaja, vi är oskiljaktiga. Lev med det :)

Nu ska jag bläddra i en ny Murakami och förlora mig i hans underbara värld. Puss på er!

3 kommentarer:

  1. Kunde inte ha sagt det bättre själv! =)

    SvaraRadera
  2. Jag onskar ocksa att jag och Poyee bodde i samma stad... snyft...

    SvaraRadera
  3. Erica: Muppar hela högen haha :P

    Maizo: Måste vara jobbigt!! Men ni verkar vara ganska bra på att ses ändå trots distansen. :) Kärlek!

    SvaraRadera