tisdag 5 oktober 2010

Food Family Fiesta

Jag åt mig tokig på kräftor i fredags! Och lördags. Och söndags... När man äter så läpparna svider vet man att det är dags att sluta.
Sushi mania på Hoze! Stackaren José fick jobba på ordentligt för att mätta våra glupska magar.
Björns Bar KAN BARA INTE BLI FEL!
Fyra pizzor på åtta dagar är nog rekord. Bästa pizzan hittar ni på La Bouffe, och för endast 49kr (vid avhämtning)!
Mys på Peacock.

Detta var en del av min helg, plus en match också som vi gick segrande ur :) Tre bollar i kassen och ett leende som suttit påklistrat sen dess. Nästa match är på torsdag. Handboll är roligt igen :P

8 kommentarer:

  1. Oh so envious..sakta men säkert kommer bitterheten fram!!!!

    SvaraRadera
  2. Vi gör ett besök på BB innan dess!! :) När kan du?

    SvaraRadera
  3. Love u honey! I am glad that we are back together again =P

    SvaraRadera
  4. We break up just to make up, right? Haha

    SvaraRadera
  5. BB och bullar i ugnen? Någons klocka som börjat ticka? =P

    SvaraRadera
  6. Hahaha väntade på den kommentaren! Att den kom från dig är ju föga förvånande :p Jag hade ju skrivit "Löv" på FB också vilket knappast gör saken bättre. Jag förbereder mig för ryktesspridning....

    SvaraRadera
  7. Shu guzz-fuzz uppdatera lo, sluta vara lat yao

    SvaraRadera
  8. Uppdatera :D Och kom till träningen!!!!

    SvaraRadera